maandag 10 oktober 2016

Op zoek naar een creatieve mama, oma, tante,...

Afbeeldingsresultaat voor naaien
Creatieve mama of oma of tante?

Onze verhuis naar de nieuwe klas komt dichterbij...  Als alles goed verloopt, nog 18 keer slapen...  Daarom ben ik op zoek naar creatieve mama of oma of tante die voor ons klasje een doek wilt maken om over de zandtafel te spannen.  Het is de bedoeling dat we die met elastiekjes in de stof over de zandtafel kunnen spannen als we deze niet gebruiken.  Zo gaan er geen handjes in de zandbak spelen als die gesloten is.  Ook had ik graag "kussentjes" gehad met elastiekjes om over mijn 4 Ikea stoeltjes te spannen.  Wie kan helpen?  Ik zorg voor de stof.  Meer info kan je verkrijgen bij mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

TER INFO: Reacties worden eerst bekeken door juf Nathalie voordat ze worden gepubliceerd...